Pagini

Bancuri Glumite

Ce oameni se inmultesc fara a face sex???!!!
Raspuns corect: PENSIONARII!!!
----------------------------------------------------------
In Ardeal, el si ea in noaptea nuntii:
- Draga mea, vrei mai intai una mica?
- Valeu, ai doua?
------------------------------------------------------------
- Iubita mea, spune 2 cuvinte care sa ne lege pe vecie!
- Sunt insarcinata!
-------------------------------------------------------------------------
> - La farmacie vine o batrana de 80 de ani cu o reteta. Farmacistul o intreaba:
> - Reteta este pentru dvs.?
> - Da.
> - Stiti ca este o reteta de anticonceptionale? Acestea nu va fac nimic.
> - Ba da, ma fac sa dorm linistita.
> - Cum asa?
> - Iau cate o pastila in fiecare dimineata, o pisez si o dizolv in paharul cu suc al nepoatei mele de 16 ani. Asa dorm eu linistita! ....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> - Fiul unui cioban nu stia cum sa-i spuna tatalui sau ca e gay. Insa, dupa cateva pahare de horinca, isi ia inima in dinti si-i spune:
> - Tata, eu sunt gay!
> Dupa cateva secunde de cugetare, ciobanul il intreaba:
> - Fiule, costum Armani ai?
> - Nu, raspunde fiul.
> - Cu parfum Boss te dai?
> - Nu, raspunde fiul.
> - Masina Porsche conduci?
> - Nu, tata, stii bine!
> - Atunci nu esti gay, ma p...a, esti un poponar de rand!